#ImNoAngel

Sempre vemos as belas modelos da Victoria’s Secret desfilando seus corpos esbeltos em lingeries deslumbrantes no mega evento que acontece todo ano em forma de desfile. Eu, particularmente, amo o evento, mas tenho plena noção de que nunca vou usar uma lingerie da marca.

We always see the beautiful Victoria’s Secret models walking down the runway with their perfect bodies in gorgeous lingerie at the end of the end at the big event called Victoria’s Secret Show. I particularly love the show, however I know for sure I’ll never be able to wear one of the brands pieces.

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Apesar de gostar muito da marca, não curti a última campanha chamada de The Perfect “Body” (O corpo perfeito). A campanha se referia ao novo sutiã, entitulado “body”, mas as referências das fotografias, como o próprio slogan foram bastante criticados mundo afora.

Eu achei ofensivo,  pelo simples fato de não acreditar que exista um corpo perfeito, cada pessoa tem um gosto diferente, uma personalidade diferente, do mesmo jeito que nosso biofísico é diferente. Mas vamos voltar a campanha,  esta foi a foto:

Even though I love the brand, I didn’t really like their last campaign entitled The Perfect “Body”. The campaign referred to the new bra that was being releases, named “body”, however, the pictures and the slogan let us all think they were actually selling “the perfect body”.

I thought it was a little bit offensive, for the fact that  I do not believe there’s a perfect body; every person has a different taste, a different personality and we all have a different biophysical. But, let’s go back to the campaign, this was the marketing poster:

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Como já era de se imaginar, não demorou muito para a grife receber críticas. E outras campanhas foram feitas como forma de protesto contra a grife das Angels.

Uma das campanhas foi a da marca JD Williams:

As we all expected, it didn’t take so long until the brand was criticized. And, with time, some campaigns were created as a protest against the Angel’s brand.

One of them was JD Williams’ campaign:

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E a segunda foi de Lane Bryant, que lançou uma linha de lingerie chamada Cacique, convocou modelos plus size, entre elas Ashley Graham, para lançar a campanha  I’m No Angel (eu não sou angel), contra a campanha The Perfect “Body”.

And the second one was Lane Bryant’s, which launched a line entitled Cacique, and which called plus sized models, including Ashley Graham, to stare the campaing I’m No Angel, which was a voice against The Perfect “Body” campaign.

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O fato é que todos os tipos devem ser respeitados. E devemos nos amar do jeito que somos.

É isso, espero que gostem e quero saber a opinião de vocês. Beijos, Rah 💋

The fact is that we all different body types and we all should be respected, and we should love ourselves as we are.

That’s it and I hope you liked it! Leave me your opinion, I want to know what you think! Kisses, Rah! 💋

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